Kızlar ilk detaylı utrasona girdigimde doktorun verdiği Dogum tarihine göre gebelik hesaplaması yapıyorum çünkü adet düzensizligim vardı en son kaçında oldugumu falan hiç bilmiyorum bu güne kadar da hep detaylıda verilen tarihe göre her kontrolümde doktorlara o tarihi veriyorum son adet tarihi diye utrasonda da gelişim verdiğim tarihe göre 1 hafta önden gidiyor şimdi ben o detaylıda verilen tarihe göre hareket edeyim degil mi yoksa elimde net bir tarih yok Dogum ne zaman olur hiç bilmiyorum yani