kirpapatyasii1 doktor kontrolüne daha 15 gün var. En son 13 haftalıkken gitmiştim İnşaAllah nasipse detaylıya gideceğim hiçbir şey yok gayet normal geçiyor bir de hareket vesaire hissediyor muyum anlayamıyorum. Bir ufak kımıldamalar var ama ayırt edemiyorum. Bebek hareketi mi değil mi