2 haftadır bende burun tıkanıklığı nefes darlığı yaşıyorum çok kötü bişi ya doktorum otrivin sprey yazdı o iyi geliyo mentollü olduğu için ara arada viks vadorup sürüyorum burnuma Okyanus suyu demişti ama hiç bi işe yaramadı bende geceleri zor uyuyorum panik atak gibi bişi oluyo yastığım yüksekte yatıyorum bu sefer boynum tutuluyo son 83 gün sabredicem artık hamilelik riniti diyolar netten araştırmıştım benim normalde burnum tıkanmazdı ilk defa böyle bişi yaşıyorum bir an önce geçmesini bekliyorum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻