Vee gün geldi yarın korona aşısı olucam. Hem aile hekimimle hem hemşiremle hemde kendi kontrolümde doktorumla konuştum ve olabiliceğimi söylediler bi sakınca görmediler. Çok şükür yarın aşımı olucam. Bana ve yavruma şifa olur inşallah 🤲🏻 Biontech olmayı düşünüyorum. Aşı olanlar yan etki yaptı mı sizde yaptıysa nasıl yaptı beni bilgilendirirmisinizz 🥰