Zeynepmasal Kizlar afedersiniz ama boyle ozelbolgemde sanki cekilme oluo kasilma mi acaba diyorum bakiyorum gobegimde birsey yok bu durumu yasayan var mi
Zeynepmasal Zehra9616 benim kasilmalarim oluyor canim 23 de basladi ilac kullaniyorum ve yatiyorum ama kasilmam oldugunda toplasma ve karnimda sislik(toplasma,gerilme) oluyordu bunda oyle birsey yok