Merhabalar daha önce de böyle bi post açmıştım dusuk riskim var ve ben bunu kuruntu hâline getirdim.surekli bişey olacak mı korkusu gidip ultrason ile muayene olmanbebegin kalp atış varmi merakı etrafımdaki insanlar korkma kanama olmadığı sürece bişey olmaz diyorlar ama ben cok korkuyorum acaba sürekli yaşıyor mu düşüncesi sizler bu durumu nasıl astiniz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim 🌺🌺