[silindi] Kızlar dün oldum ilkten bişey anlamadım ama şimdi ciğer ve sırt ağrısı yaşıyorum içim böyle dolu dolu oldu. Ve sunu demek istiyorum eğer aşıdan bile böyle oluyorsam virüste yoğun bakımlık bile olurmuşum ben 😓
Mimik Ben de yakin zamanda olmustum, asi yeri agrisindan baska bisey hissetmedim canim… Buyuk gecmisler olsun canim iyice dinlen, yorma kendini😗
[silindi] Azizinannesi2 sağol canım sormadım ama bugün geçmezse sağlık ocağına gidicem. Ben zaten bronş ve akciğerlerden cok cabuk hasta oluyordum 😓