Keseyi 5+0 da gördüm. 7+2 yim bugün. Daha bu gece göğüs agrisindn kaç kez uyandım. Ama sabah kalktigimdan bu yana gogusum inmiş yumsamis dokunuyorum acı felan kalmamış. Çok endişe ettim. Öğleden sonra 14:30 a randevu aldım doktordna. Acaba onu kaybedecek miyim