Aytentolga bende 25+3 te ilk doz biontech oldum. Normalde olmak istemiyordum ama Dr um 8 gebe kaybettik hepsi de aşısız dedi. Ve başka bir kadın doğumcu Dr hamileydi ben işin içinde kendi bebeğimi riske atar miyim aşı olmamak şu durumda çok tehlikeli sonuçları çok daha kötü dedi. Oldum valla napim. Korkuyoruz her türlü olsan da olmasan da hep dert. Hep korku