Bademcim kutu icinden 1 şase toz halinde ilaç çıkıyor. Gece yatmadan son idrari yapinca 1 su bardağı suyla icip sabaha kadar tuvalet yapilmamasi gerekiyor ama hamile olduğumuz için ne kadar tutarsak kâr dedi. İdrara karışan ilaçla idrar yollarini temizliyormus bildiğim kadarıyla bu şekilde. Enfeksiyondan hic kurtulamadm ne zaman gitsem gebelik takibi icin gitsem aile hekimine enfeksiyonla karşılaşıyorm 1 ay yoksa 1 ay mutlaka oluyor. İdrarda yanma cok fazla akıntı ve idrarda koku benimde vardi zaten kendim anliyorum ben. Perşembe kullandim bugun hic bir koku yanma kalmadi.