Deletedmom202 1-2 hafta ağrı çektim acile gittim serum verdiler ama fayda etmedi şimdi 3 haftaya bir gidip kontrol ettiriyorum büyüme ne derecede diye doktorum bu şekilde ağrıyı çekeceksin dedi büyüme aşırı olurda stent takıyorlar ama o Da böbreği kurtarmak için ağrıyı kesmek için değilmiş