merhaba arkadaşlar. 36 haftayız. bu sabah uyandığımda biraz akıntıdan farklı saç kılı gibi ince pembemsi bi akıntım oldu. ardından daha yoğun bi şekilde ilkine göre kan gibi akıntıyla karışık bi şey geldi. bu durumu yaşayan var mı? endişelenmeli miyim