Merhaba anneler, ben 28 yaşında 22 haftalik gebeyim ilk gebeliğim. Sizlere bir sorum olacak cevaplarsaniz çok memnun olurum. Ikili test yaptirdim negatif çikti ve bu hafta detayli usgye gittim. Perinatolog herhangi bir bulgu saptamadi herseyin guzel oldugunu söyledi sadece Arsa Teşhisi koydu kalpte bir damar istem dışı çalışıyormuş. Bu durum dogum sonrasi kalp muayenesi gerektirmez dedi ben bir sknti görmüyorum ama yinede fetal dna yaptirmanizi öneririm dedi. Ben o telaşla hiç bisey soramadim. Herseyim normaldi çünkü. Fetal dnayi araştirdim tum bulgularim normalken sadece Arsa teşhisi sebebiyle yaptirmak yada yaptirmamak arasinda kaldim. Kendi doktorum sana birakiyorum dedi boyle dogum yapan annelerimz var saglikli bebekleri oldu dedi. O kadar kafam karişik ki acaba yersiz endişe mi yaratiyorum kendime. Birkaç gundur ruyamda bile bu konuyu tartisiyorum. Lutfen benimle ayni durumda olan annelerimiz varsa bana yardimci olabilirler mi yada dogum yapan annelerimiz vardir bu sebeple sonrasinda neler yaşadiniz. Allahim tum bebeklerimizi korusun, hepsi allaha emanet olsun.