Zuleyha_busra1 Kizlar 5. Haftamdayim hastaneye geldim doktor bebegi de gördü kalp atisinida gordu ama bana dinletmedi 20. Haftadan once dinlenen bebeklerde otizm oluyomus öyle dedi simdi de ogleden sonra vajinal ultrason la bakicaz dedi bi sorun olur mu baksa
Azramm33 Zuleyha_busra1 ne demek 20. Haftadan önce ilk defa duydum bunu da sizde duymadıysanız doktor nasıl duyuyor aynı yerde değil misiniz ? Başka doktora gidin bence
Meryemcelikaliyeva Zuleyha_busra1 Vallah bence direk doktoru deyişdirin öğle bir şey yok hepimize dinlettiler vajinal ise banada bakıldı ama annem kesinlikle karşı
teletabi Zuleyha_busra1 ne alakaymış ya otizme yeni bir soluk getirmiş. Doktorunu değiştir canım sen. Kendi nasıl duymuş acaba kalp atışını sen duymadan. Vahiy yoluyla felanmı. Başka bir doktora görün sen. Ruh sağlığı iyi değil gibi geldi bana doktorun. Herkes dinliyor kalp atışını bu sebepten otizm olan çocukta görmedim yani. Saçmalamış resmen.
Zuleyha_busra1 Busraya Trabzon da ben zaten burali degilim ve beni herşeyden tiksindirdiler cok moralimi bozdu
Meryemcelikaliyeva Zuleyha_busra1 vallah ilkinde bir şey olmadı ama en son 7 gün önce bakıldı ve 4 gün öncede kanamam oldu ondan mı değilmi bilmiyorum amma annemler ona bağlıyor
Busraya Zuleyha_busra1 direk bırakın maddi imkanınız varsa iyi bir özelde doktora görünün eğer yoksa en iyi doktoru araştırıp devlette ona gidin. Dediği saçmalığa bakarmısın doktor mu başka birşey mi acaba
teletabi Zuleyha_busra1 sen başka bir doktora git yinede. Doktor bana hiç sağlıklı gelmedi kuzum. Tamam görünüyor ama dinletmesi lazım ben oğlumda da dinledim. Bu gebeliğimde de dinledim. Hatta doktorum kalp atışını gösterdi. Duymak görmekten daha güzel olur kuzucum dedi dinletti hatta. Kadın benden çok sevindi resmen benimkide fazla anaç bi doktor ama tatlı🤣
Zuleyha_busra1 teletabi cok saçmaydı herseyi gorduyse ve varsa neden alttan muayene yapiyo onu da sorcam az sonra