221120 Az önce kontrolden geldim, bebek halen kanala girmedi, doktorum 40+0 a kadar bekleyelim diyor, gelmezse sanırım sezeryan olacağım. Böyle olup doğuma yakın bebeği kanala girenler var mı?
Mrymonek 221120 benimde doğum pozisyonunu almıştı ama kanalda mi bilmiyorum yarın öğrenicem inşallah kanala girmiştir artık. 38+4um bende 😊
Sulee_ 221120 Bende 39 haftadayim dün doktorum kanala doğumdada girer sancıyla çok önemli birşey değil önemli olan pozisyonu dedi sanırım baş aşağı olmasından bahsetti
221120 Mrymonek inşallah sizinki girmiştir 🤗 o kadar hareket etmeme rağmen, merdiven çıkıp inmeme, temizliğe, yürüyüşe rağmen girmemiş demek ki nasipte ne varsa o olacak 🙂
221120 Sulee_ benim ki baş aşağı pozisyonda ama biraz yan duruyormuş hala kafası, geçen sefer sağ çarpraz duruyordu bu sefer sol 🥴 oğlum bir türlü ortayı bulamadı
221120 EmelAkman açılma var mı peki? Doktorum çatı muayenesi de yapmıyor, sancı olduğunda yapma taraftarı o yüzden açılmam olup olmadığını da bilmiyorum 🤔
Memory EmelAkman Postların yorumların zaman zaman karşıma çıkıyor senin için çok güzel dileklerimi yolluyorum canım inşallah çok rahat doğal bir doğum geçirirsin çoook aminn 🙏🏼
EmelAkman 221120 35. Haftada doğumum başlamıştı durdurmuşlardı zar zor o gün vardı 1 parmak açıklık 5 hafta oldu hala ilerlemedi 😌
Zeynep69 221120 benimde 38+6 hiçbir belirti yok kızlar ilk doğumum korkuyorum ama sezeryan da istemiyorum doktor kendi gelmezse biz başlatırız dedi hemen olsun istiyorum tavsiyeniz var mı
221120 EmelAkman benim de rahmim hafif kalp şeklinde ve en başından beri erken doğum olur mu diye düşünürken, şuan gelmek bilmiyor 🙄
Cigdmdncer Bende 38+2 deyim bugün doktordaydım benim Bebiş de kanala hala inmemiş. BekliceZ dedi 40 a-41 e kadar