ahemsiree derin nefes alıyosun çeneni göğsüne dayıyosun ve sanki kabızmışsında tuvaletini yapıyomuşsun gibi ıkınıyorsun. Ikınırken ses verme yırtılman olmasın dediler bana mesela. Ikındım nefesinin yetmeyeceğini anladığın an hemen hızlı bi ufak nefes daha alıp ıkınmaya devam et dediler. Önemli olan hiç bırakmadan ıkınabilmek. Doktor yönlendiriyor zaten. Ben nasıl ıkınıcam bilmiyorum demiştim doktorumda benimle ıkınmıştı🤣 o an zaten istemsizce ıkınıyosun.