EsraYildiz 7+2 deyim. Kahverengi akıntı sebebi nedir? Yaşayan var mı? Doktora sordum kanamaya dönmezse sorun yok diyor ama yinede yasanlar varsa yazabilir mi
gamzosgamzos EsraYildiz ben yasadım 10+1 6 haftalikken basladı ara ara oluyor geciyor onlem amaclı progestan kullaniyorum sabah aksam
EsraYildiz Semaen gamzosgamzos Bnmde sildikce geliyor tam tarifi o. Günde 3 kere progestan fitil olarak kullanıyorum. 2 kere estrofem kullanıyorum. Kahverengi akıntı düşük sebebi değil o zaman dimi kizlar
Semaen Ben yaşadım 11 haftalıkken kahverengi ama azdı sildikce peçeteye geliyordu telaşla gittim birşey olmaz bebegin saglıklı gayet dedi gönderdi
Semaen EsraYildiz hayır değil öyle olsaydı doktorun sorun yok demezdi kaç gündür geliyor benim iki gün sonunda kesildi
gamzosgamzos EsraYildiz yok canım degil Allahın izniyle hatta bildigin adet kanaması gibi kanaması olup bebegi saglikla tutunan arkadaslar var moralini bozma Rabbim korusun yavrularımızı inşaAllah
EsraYildiz Yunusemreninannesi çalışıyorum ayatamiyorm ama 2 gün içinde geçmezse doktora haber vericejmisim