EymenEfeninannesi Kızlar günaydın 39+3 günlük hamileyim bir ağrım yok fakat lavaboya gittiğimde çamaşırımda çok az bi kan lekesi gördüm afedersiniz sümük şeklinde ve bu ilk hamileliğim doktora gitmem gerekiyor mu sizce yoksa beklemelimiyim
Dilekcnkn EymenEfeninannesi Nişan olabilir doktorunun iletişim numarası varsa yaz canım , yoksa ne olur ne olmaz hastahaneye git sonuçta günlerin bekle diyemiyorum ne olcağı belli olmaz çünkü belki 1 hafta sonra doğum yapacaksın belki bugün o yüzden ihmal etme 😊
teletabi EymenEfeninannesi doktoru bilgilendirmelisiniz muayene eder açıklık varmı sancı varmı diye. Bazen hissedilmeyebiliyor sancılar çünkü. Ama nişan doğum habercisidir. Belki bugün belki 10 gün sonra olur doğum ama haftanızda baya ileri ne olur ne olmaz doktorunuza bilgi verin muayeneye çağırırsa gidersiniz. 🤗
Dilekcnkn EymenEfeninannesi Öyle bir durum ki bazen nişan 1 ay önceden gelebiliyor dediğim gibi hareketlerini , sancılarını istersen takip et ama bana kalsa iletişim numarası yoksa git derim 😊 benim 4 cm açılmam vardı ama sancı 0′dı yani
EymenEfeninannesi teletabi ya doktoroum la iletişime geçebileceğim bir numara yok olsa arardımda şuan ne yapcam onuda bilemedim 😊
EymenEfeninannesi Dilekcnkn sancı olmadan da pek gitmek istemiyorum açıkcası çünkü hastanede perişan ediyolarmış sürekli bakmaktan 😊
teletabi EymenEfeninannesi o zaman hastaneye gidip bilgi verin sadece yada hastaneyi arayıp doktora ulaşmaya çalışın. Sancınız yoksa eğer kontrolünüzde yakın zamandaysa bekleyebilirsiniz. Önemli olan sancılar ve sıklığı. Suyunda önemli ama su herkeste gelmiyor. Nişanda öyle gerçi ama. Benim mesela nişanım geldi suyum gelmedi 🙈
Dilekcnkn EymenEfeninannesi Yaa öyle tabi boşu boşuna bekliyorsun ama ben yinede doğru bulmuyorum sonuçta sancısı olup da allah korusun sezaryen olan çok insan var he gider bakarsın imzanı atarsın eve gelirsin sancın geldiğinde gidersin o olur ama ne olcağını bilmiyorsun ki
EymenEfeninannesi teletabi benimde ilk olduğu için bilmiyorum bi sormak istedim azcık kan lekesini 2 kerede istemsizce olan idrar kaçırma gibi bi şey
teletabi EymenEfeninannesi o zaman muhakkak git canım. Suyunda olabilir şimdi ne desek yanlış olur doktor en iyisini söyler