hamileelikten önce lazerliydim coook rahattım hic cikmiyordu gebelikte cıkmaya basladı jilete döndüm😕üst bölgelerde cok az var ama asagılara doğru artıyor artık göremiyorum da kızlar 31. Haftadayım şimdi ağdaya dönsem nasıl olur sizce acır mı çok kasılmalar başlayabiliyormuş falan diyolar biraz tırstım acıkcası ama napıcam bilmiyorum