24 mart görünüyor demişti doktorum benimde sezeryan olucağım için daha erken de olabilir, ilk bebeğim 38+3 de sezeryan ile doğdu, yani yılbaşından sonra almaya başlarım, az ve öz şeyler, beşiğimiz, bebek arabamız, süt sağma makinemiz ablamızdan kaldı diğer eksikleri alırım inşallah, sizlerin cinsiyet belli oldu mu ☺️🎈