gozdekrks sancı gibi değil canım,afedersin gaz çıkıyor zaten sürekli,ağrı bu ya,baya baya bir ağrıyor iç kısımlar sanki bebek kocaman tüm organlarımın üstünde yatıyor gibi bir ağırlık var. Karnım da küçük öyle büyük değil,sırtıma vuruyor o ağrı. Yatarken özellikle