Merhaba son adet tarihime göre 7+4 gebe olmam gerekiyordu bugün. 10 gün önce ilk kez doktora gittiğimiz de haftası ile uyumluydu. Fakat 10 gün sonra yani bugün gittigimiz de 8+2 çıktı. Böyle bir durum yaşayan var mı doktor sorun değil dedi ama evhamliyim biraz. Crl 17 mm dedi kalbide 150 atıyor