kayaebru9088 Doğum belirtisini soruyorsanız eğer gece belime ağrı vurdu sabaha kadar ama uyuttu beni öyle şiddetli değildi sabah yakıcı sekilde vurdu geçti yine şiddetli değildi doktoruma söyledim muayeneye çağırdı. Gittiğimde 8 cm açılma vardı. Nişan geldiğnde 37 haftada 2 cm açılma vardı yani. 9 cm ile hastaneye yatış yapıldı suyumu orda patlattılar 25 dk içinde doğum yaptım