ttozc Merhaba arkadaşlar acaba burda doğum yapan var mı memnun kalan bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa sevinirim
Yelkaaa01 ttozc haftaya 30 Eylül de ben sezeryan yapicam insallah köşede bekliyim bende🤗🤭 akrabamizin komşusu yapmis cok memnun kaldim deyince bende orda yapiyorjm bakalm