AseLenaMom Biz 37+0 🌸 Sizce döbüş düşmüş mü🙊 Ben midemi boş hissediyorum nefes alıp vermem daha kolaylaştı🌸
Mervegnes AseLenaMom sanki düşmüş gibi 😊bende 36+1 benim göbeğimde bu şekilde bi kaç kişi düşmüş dedi ama tabiki bilemiyorum🤷🏻♀️
AseLenaMom Dilekcnkn Ay evet sabah kalkınca sanki göbeğimde yokmuş gibi hissediyorum daha hafifledi sanki küçüldü 😃😃
greybrde AseLenaMom sizinde karnınız benim ki gibi kibar 🥰 arkadan ve önden gören bana asla hamile demez yürüyüşümden anlıyolar hamile olduğumu 😃 ilk gebeliğin faydası heralde bu
AseLenaMom greybrde Evet bide ben oversize giymeyi seviyorum kimse anlamıyor penguen yürüyüşüm beni ele veriyor sadece 😂 aslında 19 kilo aldım kimse inanmıyor 57 ile gebe kaldım şuan 76′yım yani🤷🏻♀️
AseLenaMom Seross10 Bende öyle diyordum ama 9 ay nasıl geçti anlamadım 🤷🏻♀️ Haftaya bugün kızım kollarımda 🌸