evetbenavukatiyim Dün akşamdan beri koltuktan kalkarken ya da eğilirken falan karnımda sanki o an ani bir batma mı diyim kasılma mı diyim nasıl tarif etmem gerek bilmiyorum ama bir şey oluyor . Ani hareket ettiğimden bebek mi yapıyor anlamadım bunu yaşayan var mı ?
Gunesim1 evetbenavukatiyim bende de oldu hatta bıçak saplanır gibi katlanılmaz ağrılardı. Rahat edebildiğniz pozisyonları bulmayı deneyin parol alıp bir gün dinlenin geçmezse doktora gidin. Bana doktor böyle söyledi geçmeyince gittim çocuk sıkıştırmış kaburgama batmış. Geçti 2 günde
gozdekrks evetbenavukatiyim 24 haftayım enfeksiyon durumunda olabiliyor veya enfeksiyon tahlili temiz çıkarsa da rahim büyümesinden diyor doktorlar. Ben 2 hafta önce yaşadım 10 gun sürdü
Merveee__1990 evetbenavukatiyim kardeşim de yeni doğum yaptı bana karnımı kasmadan kalkmam gerektiğini söyledi dikkat edince olmamaya başladı
evetbenavukatiyim Gunesim1 Yok öyle bıçak saplanması gibi acıtmıyor kalkarken ani böyle ufak bi batma gibi oluyor anlık yani
evetbenavukatiyim gozdekrks bir hafta olmuştu tahlil vereli temizdi ama tekrar tahlil veririm herhangi bir akıntım yanmam da yok