Selam anneler 🙋🏻♀️ anne sütünün artırılması için çaylar içtim humana sabah kahvaltıdan sonra içiyorum öğlen rezeneyi içiyorum bir farklı çay tarifimde bu 😍 1 çay kaşığı anason _ 1cay kaşığı tane kimyon _1 tatlı kaşığı rezene tohumu _1 tatlı kaşığı ısırgan otu tohumu 500 CC suyu kaynatarak bu karışımın üzerine ilave edin ardından 5 dk dinlenmesini bekleyin sonra sıcak olarak tüketin 😍 günde iki bardak içerseniz daha faydalı olur 🌸 ben üstüne 5.6 tane hurma ceviz pekmez tüketiyorum 🥰