Buyuyoruzannecim1 Kızlar bi donus yapabilirmisiniz sizinti halinde gelen varmi hastaneye ne zaman gitmeliyim bel agrim var hafif
MinikBebeysi Buyuyoruzannecim1 ilk gebeliğimde benımde oyleydı canım sızıntı seklımde hafıf agrı ıle gelmişti doktora gıtmelısın dogum başlıyor yavastan😍
Lavinkumsal Buyuyoruzannecim1 hemen git canım ne olur ne olmaz sızıntı şekline gele gele de suyun bitebilir Allah korusun
Kbrbisi21 Buyuyoruzannecim1 bekletme git enazindan çati muayenesine alirlar seni birde amnisure testi yaparlar ben yaptirdim panik yaptim suyum geliyor sandim cunku ama daha zamani varmis suyum fazlaymis o sizinti yapiyormus sende bi hemen gec kalmadan doktora bildir
Asli0611 Her dakika çiş gelme istediğin varsa wc e oturduğumda bir iki damla geliyorsa suyun yavaş yavaş geliyor demektir ama bir anda patlayacak merak etme yavaş yavaş akmaz sancıların sık aralıklarla gelirse gitmeni tavsiye ederim doktora
Mustafayigitinanesii Asli0611 merhabalar ben 33 haftalığım bu dediğiniz 2 gündür bende var suyum mu geliyo yani doktora da gitmedim belki enfeksiyondandir diye. 2. Gebeliğim ilk gebelikte 43 haftada suni sanciyla doğdu suyumu doğumda patlattılar ve su gelmesi nasıl bişey bilmiyorum
MinikBebeysi Buyuyoruzannecim1 ben hemen gitmiştim ilk gebelik birde fayda Var Açılma fılan uzun surdu zaten Sabah 5 de başldık Aksam 11 de bıtırdık 😍 Umarım kolay bır sekılde bbeegıne kavusursun
MinikBebeysi Buyuyoruzannecim1 zaten bı ıkı saate sancıların kendını Daha da bellı edebılır Benım oyle olmustu
Buyuyoruzannecim1 Kbrbisi21 suyum fazla cikmisti benim öncesinde acaba sizinti halinde gelip mi bitivek bir andami gelicek hic agrim yok
Aslaninannesi01 Buyuyoruzannecim1 benimde sızıntı şeklinde geldi ağrım yoktu doktora gttim sezeryana aldılar
Asli0611 MinikBebeysi ne kadar ama sızıntı dediğin bir kaç damla oluyor seninki de öyle mi gelip bitti suyun anlamadım valla ilk defa duydum😳
Kbrbisi21 Buyuyoruzannecim1 bu tedirginlik bendede var ve kasılmalarimda artti doktorla bir gorus suyun zaten ultrasonda belli oluyor benim su an yeterli gozukuyor dun gittim doktora ama sizinti seklinde su geliyor idrar olsa tutabilirim ama suyu tutamiyorum akip gidiyo anne karnindaki su bir su bardagi kadar dedi doktor o su tamamen azalirsa riskli olur dedi o yuzden sıkı takibe aldilar beni seninde oyle yaparlar belki
MinikBebeysi Asli0611 😂 ya bırden Gelmedı ıste az az Damla Damla Başladı sonrası da Azcık azcık fazlalastı ama hep Aktı ara ara Doguma Kadar sonrası dogum esnasında geldıyse bılemem cunku doktor suyu cok az kaldı demıstı esıme