Dun gece karnıma adet sancisi gibi sancı girdi kızlar bebek toparlandı resmen bir yere ve sanki tuvaletim varmış hissi oldu belim de ağrıdı. 1 2 saatte de tekrar olmaya başladı şu an çok şiddetli değil ama ince bir sızı var kasiklarim da hâla. Su ve Nisan da gelmedi bekliyorum evde. Sizce sancı böyle mi başlar nasıl bisey