Egeninannesi_16 biberon lansinoh yavaş akışlı tercih ettim meme reddinden korktuğum için, ayrıca aventin başlıklarını bulmakta sıkıntı yaşanmaya başlanmış üretim yapılmıyormuş herhalde burda bir çok anne yorum yapmıştı , emzik olarak da aventin tercih ettim 🌸