DerinMavii Sezaryen olduğum günün akşamı ilk ayağa kalkmayan sonra sadece eşimin desteğiyle yataktan kalktım ama lavaboya vs hep kendim gittim 😌 Öncelikle kendiniz kendinize iyi geleceksiniz, yaparım yapabilirim diye düşünün hep 🌸 Sonraki günlerde hemen toparladım dikiş ağrım hiç olmadı diyebilirim. Dikişlerinizi her zaman kuru tutmaya çalışın. Duş alacağınız zaman şampuan ve duş jeli gelmemesine özen gösterin 🌸