ipekk10 Prilam ilacı kullanıyorum sabahlari ama acayip kötü bi kokusu var nefes almadan içiyorum desem yeridir 😄 sizde de oluyor mu
ecemnas88 ipekk10 kesinlikle çok kötü kokuyor bende içerken nefesimi tutup yutuyorum diğer türlü çıkaracak gibi oluyorum 🥲
-momymomy3 ipekk10 15+3haftalıgız prilam candır gerçekten dün bitti deneyim bakalım bulantım olucak mı dedim ama mahfoldum. Bugun koşarak gidip alıcam hiç de koku duymadım şimdiye kadar 🤷♀️