Herkese merhaba.. 26+5 im iki haftadır kaşık ve bek agrimdan yuruyemiyorum,hiç bir işimi yapamıyorum.. 2. Hamileliğim ilkinde çok iyiydim.. doktora gittim iki gün önce muayene etti bı skiknti yok..enfeksiyon için idrar verdim bugün çıkacak ..benim gibi olan varmı nolur fikirlerinizi paylaşın..