Merhabalar. Çok geçmiş olsun. Benim de düşük tehlikem vardı. 5 haftalıkken lekelenmelerim oldu Ve toplam da ara ara bir kez de kanama şeklinde 3 ay geçirdim. 3,5 ay sonra sanırım Dr tehlikenin geçtiğini söyledi. Hapsirdigim zaman benim de oluyordu. Mümkün olduğunca yavaş hapsirmaya çalış bende çok korkuyordum. İğne ve progestabln kullandım. Ve bu 3 ay boyunca yattım hiç birşey yapmadım. Bol su içtim. Su içmek çok önemliymiş. Sizde iş yapmayın ayağa kalkmayın ben sadece tuvalete kalkıyordum. Ve en önemlisi de moralinizi iyi tütün. Çok zor birşey inanın biliyorum ama ben moralimi iyi tuttukca Allah in izniyle iyi oldum… Dilerim siz de biran önce toparlanirsiniz. Rabbim şifa versin.