Silik çizgi hep çıkıyor bazen de biz görmek için zorluyoruz az bişeycik Çizgiyi. Gebelikte ise gerçekten ben burdayım diyor çizgi. Acaba mı soru işareti bırakmıyor. İnşallah görünce aradaki farkı anlayacaksınız :) en kısa zamanda gönlünüzdekine kavuştursun Rabbim