Bende 31. Haftamda 3-4 günlük adet sancısı gibi sancılar geliyordu. Korktum hatta yani yalancı sancı mı dedim üşüttüm mü dedim bilemedim yani. Kimisi bebek kendine yer yapıyo dedi. 2 gün geceleri kendimi iyice sıcak tuttum ondan mı bilmiyorum ama bi kaç gündür öyle aralıklı sancı girmiyo çok şükür 🙏🏻