Eveeet çok normal 😊 ben de sabah uyanır kahvaltıyı yapar tekrar uyurdum akşamüstü uyanır bi şeyler yer sanki hiç uyumamış gibi esnemekte yanaklarım ağrıyarak tekrar uyurdum, abuk zamanlardı işte 😅 vücudunun dinlenmeye ihtiyacı varmış güzel hamiş ortamın uygunsa uyu dinlen😊🎈ikinci trimester ortalarında vücudun kendine geliyor merak etme , ama yine de doktoruna da söyle için rahat etsin 😊