Kızlar 2 doktor arasında kaldım. Celal bey ve Nezihi bey. Hangisini tercih etmeliyim acaba. Riskli gebeliğim var. Son aylarda ani kanama olabilir demişti devletteki doktor. 32. Haftadayım. Hala özel bir doktor belirlemedim. Devlette geçiştirdim. Çok kararsızım. Yardımcı olur musunuz