Kbryyy Kızlar depend alacağım 1.64 boyun 34+5 haftalık hamileyim. Şu an ki kilom ise 75 sizce hangi beden depend almalıyım. Doğumdan sonra kaç kilo kalırım ?
asliiyorgunn Kbryyy bende kiloluyum 106 kiloyum şu an boyum 1.70. Xl en büyük bedeni alacağım. Siz L alsanız bence size yeterli olur bol bile olur diye düşünüyorum
Bir_tospik_beklerken asliiyorgunn qy bende aynı 104 kiloyum 173 boyum ama xl olur mu kararsızım biraz baldır var bende 😅
Ceylanonuk_ Kbryyy Size L beden olur ama bence XL alın çünkü normal mı sezeryan mı belli değil size sıkı olmasın bende 35 haftalığım 78 kılıyım XL aldım bide şok markete satılıyor depend ürünü
asliiyorgunn Bir_tospik_beklerken bende de baldır var ama 50 neden sonrası xl kullanabilir yazıyordu bence olur yaaa denemeden bilemeyiz 😂
User06 Kbryyy L beden alın ben yeni doğum yaptım baya kanamam oldu 2 3 paket bitti 80 kiloyla doğum yaptım 38+4 de
Nihanus Kbryyy en büyük bedeni L sanırım 75 ile gitmiştim ilk gebeliğimde doğuma L tam olmuştu küçük olmasın zaten giyip çıkarmak açısındanda büyük iyi hem depend ama hakikatten kurtarıcı
Bir_tospik_beklerken asliiyorgunn bakalım 5 güne denicem 44 bedenim şuan ama o kadar az kilosu olanlar L beden aldım diyince bi şüphede kaldım 😅😅