Kubra31 arkadaşlar 8 aylik hamileyim simdiden göğüs ucu kremi kullanmam.gerek mi gec mi kaldim yada dogumdan sonrami kullanayim. önereceğiniz bi krem varmi
Zeyyyn Kubra31 son 20 günüm benim uçları çatlamış gibi geldiği için ben kullanıyorum mumsy naturel aldım inşallah doğuma kadar işe yararda ağrı sızı çekmeyiz bakalım
talhanin_annesi Kubra31 yani lansinoh ve gümüş kapak kullaniyorum canim ben bende son ayima girdiim gunde 5 .10dakka kremi surup takıyorum ama mutlaka kullanamaya çalışıyorum dgumdan sknra yara olursa e vitamini kapsülleri satılıyor eczanelerde onu patlatip pamuğa sürüp gogusume surucem böyle hemn geçiyor ablam kullandı aklinda bulunsun diye söyledim 😊
Korkananne Ay valla bende şimdiden bunu düşünüyorum.Ucuncu gebeliğim ikisinde sadece emzirirken ağrı oluyordu o ağrı bile beni korkutuyor hiç yara olmadı ama yinede bir krem kullanmayı düşünüyorum.İnsallah kullanan biri çıkarda alır rahatlariz 🤭