NGKDENIZ Doktoruma sormuştum okuduğum kitaplarda da 25&30haftadan sonra sola diyor doktorumda 6 aydan sonra demisti, bende 17+2yim normalde de sola yatan biriydim , 6.aya kadar sirt üstüde olsa sağ da solda olsa bebek korunuyor 6dan sonraki kan akışı ve tansiyon için sol diyor , sizin kaç haftalık olduğunuza bağlı bir süreç bu 🤗 ya da sola yatmaya alışmak için arkanıza hafif bir yastık koyabilirsiniz dönmemek adına bu şekilde de oluyor tam sol değil de sola eğimli de yatabilirsinuz hem kolunuz hem göbek rahat eder , ben 4 aylığı geçtim göbeğim oldukça fazla aya göre a rrik dönerken zorlanıyorum 🐣