Asell Kızlar göbeğimin tam hizasindan sağ tarafımda şiddetli bir ağrı var ve geçmıyor son 1 saattır boyle bisey yasayan varmı neden acaba kı🤔 Bu arada 39+5 im
Berreee Ben henüz 13 haftalık gebeyim ama belirli aralıklarla gelip gidiyor sa doğum sancısı diye biliyorum doktorunuzu aradınız mı bence riske atmayın direk hastaneye gidin
Sldaygn @Asell bende 39+2 yim ama öyle bir ağrı yaşamadım sadece sağ tarafımda toplanıyor kızım o da Canımı acıtıyor felaket derecede
Asell Sldaygn bılemıyorum off salıya kadar olmassa sunı sancı verıleck zatn valla razıyım çok agrılarım oluyor sureklı bir an once cıksın istıyorum hayırlısıyla
Fatosruzgar Safak 1 ama hala ne bir sizi nede agri var. yarin doktor kontrolum bakalim nolucak artik cok sabirsizlaniyorum biran once dogsun goriim istiorum oglumu 💗
Asell Fatosruzgar bende sureklı agrı var ama yalancı sancılar ve salıya kadar olmassa sunı sancı verıcekler
Fatosruzgar Asell ya bende hic sanci yok yapanci sanci da yok ve sali beklenen dogum gunum bakalim nolucak
CennetEsmerMelegimKahraman Canım benim sancım belden burdu karnıma yürüyemiyordum benişim Doğum kanalına giriyor sanırım Doğum sancısı olabilir
Asell Fatosruzgar bende sancı var ama dogummu degılmı bılmıyorum benımde salı gunu doğumum başalatılacak sunı ile