Betul44selinay Selam ben 16haftalik hamileyim bugün kısmetse cinsiyetini öğreneceğim memleketteyim eşim de annesinde çok merak ediyor ama eşim bazı konularda çok düşüncesiz davranıp beni üzdü. Sizce hemen söylemesem mi.
Aslhn12 Betul44selinay hayır canım o bebek onun da çocuğu aranızda ne geçerse geçsin çocuk konusunda bencilce davranmamak lazım ona da günah. Başka şekilde kendi aranızda öcünüzü alırsınız ama bebeği katmamak lazım. Ona da söylemelisiniz olgunca davranmak gerek.