Mrs_mms 29 haftalık gebeyim. İlk kez gaz sancısı yaşıyorum ama uykumdan uyandıracak kdar çok. Hemde böyle göğüs kafesime baskı yapıyor nefes alamıyor gibi oluyorum sanki. Normalmi sizce tecrube eden var mı lütfen yazarmısınız güzel anneler
asliiyorgunn Mrs_mms bende de oluyor bazen gerçekten çok canımı yakıyor. Maden suyunun içine limon sıkıp içiyorum afedersiniz anında tuvalete çıkarıyor beni bilginiz olsun
Hacer26 37+6 yim.hala çekıyorum. Yediklerinin icinde vardir mutlaka dokunan biseyler.Karnibahar, brokoli vs…gb Ne olduğunu bulup az tüketmeye çalışin