Sinemokcu Evet kizlar 27+4 teyim ve sancilarim duzenli olarak basladi yatis verildi her ihtimale karşı olarak ciger gelistirici vurdular boyle bisey basina gelen varmi me olacak ne bitecek kafam durdu aglasam mi gulsem mi cok kotuyum
Hilal-95 Sinemokcu inşallah zamanını bekler kuzum bnm arkadasım 30 haftada doğurdu bi süre bebeği küvezde kaldı ama inan okadar güzel toparladıkı smdı maşallahı var dua et bol bol rabbım senınle olsun umarım bebeğine sağlıkla kavusursun
Gokcecelik Sinemokcu benim bebeğim 33 haftada 29 hafta ile uyumlu doğdu zor bi süreç oluyor ama ciger geliştirici vurulmaniz çok iyi olmuş. Korkmayın dua edin Allahim sağlıklı, sıhhatli, vaktinde yavrunuza kavuşmayı nasip etsin🤲🌸
Sinemokcu Yaggmur Kasilma agri hersey var 2. Gebeligim oldugu icin anlamakta zorlanmadim gecmiyor zaten ne yapsamda oyle hastaneye geldik