34 hafta hamileyim.bugun işte çok yoruldum.agir kaldırdım çok eğilip kalktım. 12 saat. Serklajim da var. Ağrım kanamam akintim falan hiç yok ama bu gece uzun zamandır bebeğin ilk defa hareketleri yavaşladı böyle.sadece kipirtisi var.arada dönüyo su bugec dönmedi. Ben çok hareket ettim ve yoruldum diye olabilir mi