Sukran_123 Kızlar 28+2 haftalık hamileyim dişim ağrıyor ve diş etim şişmiş sizce ne yapmalıyım hamileyim diye doktorada gidemiyorum.
Melike-61 Sukran_123 doktorundan onay kağıdı alıp dişçiye gidebilirsin hamilelere göre olan lokal anesteziler ile tedavi ediyorlar ben 9 haftalıkken kanal tedavisi yaptı