evet kızlar cuma günü bi post açmıştım kontrole gittim ne sancı nede açılma var diye cumartesi günü uyandım biraz sıkışmıştım ama kalkmaya erindigim için yatakta baya oturdum sonra lavaboya gittim birden suyum gelmeye başladı ama ben çişi mi aşırı tuttuğum icin altıma kaçırıyorum sandım😅ama aktıkça akıyo hiçbi şekilde tutamıyorum sonra nişanım geldi o zmn dank etti doğuruyorum ben dedim hemen eşimi aradım çabuk gel doğuruyorum dedim tmm hemen çıkıyorum dedi Sonra annemleri aradım bi duşa girdim eşim geldi hemen çıktık hiç sancım yoktu ama 4 cm lik açıklığım varmış suni sancı verdiler ama çocuğun kalp ritmini bozduğu için kestiler kendi sancılarım geldi ara ara girdi cıktı doktor arada gelip açıklığa bakıp gitti en son geldiğinde annemlere yarım saat içinde doğurur demiş ama ben doktor kapıdan çıkar çıkmaz doğuruyorum ben diye bağırmaya başladım😅hemen dogumhaneye götürdüler 4 5 ıkınmadan sonra minik prensesimi doğurdum tam 3 saat içerisinde doğum yaptım bana yarım saat gibi geldi😁doktorum bile şaşırdı herkes bu kadar kolay doğum yapamaz dedi bende hiç beklemiyordum hatta normalden korktuğum için sezeryan için gün almıştım ama doktorum sezeryan gününe kadar sancın gelirse normal deneyelim demişti sonuç çok güzel bi doğum oldu rabbim bütün hamilelere kolay doğumlar nasip etsin inş🤲size verebileceğim en büyük tavsiyem bol bol yürüyün kızlar bu arada 39+5 haftalıkken doğum yaptım🤗benim hikayemde bu kadar kızlar😊