Sedacannn 1sibelkaya yumurtlama günlerinde birliktelik olmasına dikkat et ve folik asit almayı beslenmene önem vermelisin
Neclam321 1sibelkaya Stres yapmamak Akışına bırakmak Çünkü stres herşeyi maf ediyor rahat olun yumurtlama gününüzü öğrenin inşallah olur 🥰
NaileCryn 1sibelkaya gerçekten arkadaşların dediği gibi en önemli şey stres yapmamak bn öok stresliydim 8ay boyunca uğraştık en son pes ettim bnde sorun olduğunu düşündüm bebeğim olmucak die hamile kalamıcam die hastaneye gittim hamile olduğumu öğrendim en büyük düşman stres birde hamile olmayı planlıyorsan mutlaka 3ay önceden folik asite başlamalısın kesinlikle hamile kalmayı destekliyor ve bebek içinde iyi
Beno Hamile kalmak için birlikte oluyorum düşüncesini kafandan cikarman lazım.ben tatil telaşına düşüp bebek konusunu unutunca hamile kaldım herkes kafada bitiyor derdi inanmazdım ama gerçekten öyle.ve mutlaka vücudunu hamileliğe hazırla 👍
Sedacannn 1sibelkaya o zaman ovulasyon testi alıp o günleri kontrol edip birlikte olmayı denemelisiniz