Kizlar kan seviyem 6 düştüğü için kan serumu yaptırdım dün 2 doz serumun içine sktilar. Ama dün akşam bugün baya halsizim basım dolanıyor midem bazen kötü oluyor böyle hiç iştahım falan yok gibi bu yanetkiler normalmi ? Kendimi hasta gibi hissediyorum …